SuperMac18

Hallojsan allihopa!
Shit asså, hela jäkla dan har man suttit och svullat halstabletter och kollat på film. Det suger!! haha sen så låter jag som en gammal tant. Det va faktist en snubbe som ringde till mej om några pensionsbrev som inte hade kommit hem till oss, och han trodde att det va jag som skulle gå i pension! xD Då måste men ju låta liiiite weird.
Jaja, äe det några av er som har sett SuperMac18s youtube videos?? haha, jag kanske är lite udda men dom är fett kul! Han är seriöst inte rädd för att vara pinsam =P Ni borde kolla in några på hans youtube profil iallafall, orka inte lägga ut några...

Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0