vanlig dag...

hiisan!
Det finns inte så mkt att berätta om min dag idag så lnlägget kommer inte att bli så långt=)
Det va grymt skönt att gå upp imorse tycker jag , jag hade typ 1,5 timme för att bara slapa o se på halva "wild child" Den va grym somvanligt=) Sen va 8.50 va jag i dandryd för att fixa min tandställning. DEN SKA UT NÄSTA VECKA PÅ MÅNDAG! JIPPI!! förlåt om jag skriver det mkt men jag längtar galet mkt asså!

Förvånande nog var de faktist ganska kul idag på våran idrott. Vi började med att köra gångstaffet! Alla såg helt sjuka ut när dom gick! riktigt kuuul, sen körde vi springstaffet ett tag o resten av lektionen körde vi baseboll. De va inte lika kul...


Alla fina kommentarer
Postat av: Dessie <3

SV. Jaa eller hur ! Älskar deras kläder, har både odd molly sov byxor, mjuskis dress, kofta och lite blusar o sånt. Synd bara att ett plagg kostar typ runt 1500 kr.. Titta gärna in igen ! :)

2009-09-21 @ 22:02:14
URL: http://dess.blogg.se/
Postat av: Dessie

Sv: Du menar de lila som jag har på bilden `? :)

2009-09-22 @ 15:34:11
URL: http://dess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0