trötta jag...

shiit asså, jag e seriös när jag säger att man inte kan bli tröttare än vad jag e just nuu..
Det har varit en tråkig skoldag+paddling med min klass & A. De va ganska kul faktist, även om Jag, Emma, Linn & Carro fick dela på 1 kanadensare. De va lite trångt men de va kul!=)Det va ju oxå svin kallt i vattnet så man ville ju inte välta, som 1 person gjorde=)
Efter skoldagen åkte jag o linn hem tillsammans o kom överens om att ringa varandra o kolla vilka bussar vi skulle ta eftersom vi skulle till innebandyn kl 16.30 i åkersberga. Men jag lovar dej linn att jag ringde dej säkert 1000 000 gånger men du svarade inte så bli inte arg på mej för jag åkte!<3 Jag behövde värkligen gå på träningen.
Fast de va rätt kul eftersom jag säkert hade sprungit bort 1000kg fett! Vi hade först fys i 20 min + 2,5 km joggning! (de va jätte jobbigt!!) sen hade vi en timme kvar som vi körde INNEBANDY på=) Såå det känns som mina ben kommer at gå av nu, men om man ska va fiin så får man lida piin=)hehe


Alla fina kommentarer
Postat av: caroline

Förlåt för gårdagens bloggande. Du kan läsa i inlägget jag skrev nyss om vad som hände. Hoppas du fortsätter läsa min blogg.



ps. svaren från frågestunden finns på bloggen.



Kram Caroline

2009-09-17 @ 17:01:55
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0