skönt med innebandy igen... =)

shit vad kul! idag efter skolan åkte jag o frida till Åkersberga för att provspela där. 
Först när vi kom dit va de bara jag frida o en annan spelare där så vi lämnade våra saker vid planen o passade på att gå på toa=) När vi kom tillbaka hade de kommit typ 10 st spelare till  så jag blev skit nervös! Men när vi kom igång va de inte alls så faligt, de gick bra för både mej o frida på hela träningen. =)
Jag ska gå på några träningar i vaxholm o se om de blir något lag annars byter jag!!! =)
Så jäkla glad att jag gjorde de här!
Fast de käns lite som jag sviker mitt lag om jag byter o de kommer bli skit jobbigt att möta vaxholm då oxå, men jag hpppas att vi inte spelar i samma serie.

Aja imorron har jag läxförhör på HKK(hemkunskapen) , ganska enkelt enligt mej, jag linn o celina skulle måla naglarn i konstiga färger så vi får se hur de blir med de=)
men men det finns inte så mkt mer att säga=)<3

Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0