pastasalad =)

hejsan allihopa =)
Guud min axel e typ ur led pga alla jäkla böker! Vi har tusen läxor + att jag inte fattar nånting av matten så jag måste typ plugga hemma=(
Vi hade vikarie på spanskan idag, hon hete typ celina elr nåt, alla typ drev med henne lite o skratta, tycker lite synd om henne men jag kan seriöst inte hålla mej när någon annan skrattar så jag va nog lite skyldig oxå.

Så grymt god linns min o filippas pastasalad blev asså! 
Vi började med att försöka koka upp lite vatten till pastan som tog en evighet. sen skar vi upp lite kasler,tomater o gurka som vi blandade med pastan.<3 sen gjorde vi lite dresing till oxå (chillisås o yogurt)
Jag tog bara bilder när allt va slut, men men...















Aja nu sitter jag o liýssnar på lite musik bloggar o få höra vilken jävla svikare jag e som byer lag av linn! =)
haha ledsen linn men du e så galet avensjuk!


Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0