nya småsaker

jag har fått mkt gjort nu bla har jag stuckit till täby o köpt en deo (H&M), ett nytt nagelack (H&M), en ny mascara (Åhlens), ett skärp (H&M) & en ny foundation(Åhlens), mössa & vantar(stadium). Det kanske va lite tidigt mwd mössa & vantar men dom va jätte söta o jag behövde dom! =)


    Dream matte mousse på Åhlens för 99:-


    


                                                 the colossal volum expredss på Åhlens för 99:-
Nail polish på H&M för
38:-
                                       
                                       
                                                                                                     
                                                                                                     Rexona woman på H&M för 38:-

             Mössa & vantar på stadium, mössa 99:- o vantar 79:-


 Till sist skärpet på H&M för 149 :-

















Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0