ny dag nya darg <(^_^)>

gissa vad jag vaknade med imorse..... EN FLÄSKLÄPP!! JAg e jätte öm nuuu...=( men men linn jag försänade nog!!=)
Det finns inte så mkt att säga om dagen förutom att jag o linn byggde klart vår "prototyp" inför tekniken idag, vi gick o hämtade lite tyg på syslöjden o lite kartong på träslöjden. (vi fick någon fisk kartong som luktade SKIT illa!!

        
Det va riktigt illa asså, men den blev iallafall klar, inte snygg men klar.=)

   







Aja imorron ska min klass paddla lite kanot från 9.00-11.00 =) Det sak bli liiite kul kanske=) Fast min väska kommer att bli proppfull eftersom jag ska ha med alla innebandy saker o skolsaker i samma väska.. Det blir jobbigare oxå om man välter med kanoten o måste proppa ner blöta kläder oxå, jag får klura ut det tills imorron då =)

Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0