idag, igår, imorgon & snart

hejsan hoppsan! =D
Nu ska ni få höra vad JAG gjorde idag, igår & vad jag ska göra imorgon & snart. Det är fullt upp så jag kanske inte hinner skriva så mkt.


Igår: pappa åkte till vårat sommarställe med några kompisar över helgen så jag, mamma & brorsan stack till Stockholm o chilla lite i vår huvudstad=D Vi gick ganska mkt men de va bara kul! Vi köpte en jätte stor mjukglass var på kungsan (kungsträdgården).Det hade varit något jippo där med massa med ambulanser poliser i sjöräddningspersonal osv....
Sen gick vi vidare genom typ hela stan o åt sedan middag på burger king =P (GOTT!)

               


idag:Idag har inte så mtk hänt förutom att jag har bakat kladdkaka=)Den blev jätte gooood! Fast jag råkade bränna den liiiite men det gör inge tycker jag=P


             
hehe lite suddit o kletit , men men...                                               hehe kakan va inte klar här än...


snart:Snart ska jag o frida till Åkersberga för att kolla på Acers match! De ska bli jätte kul, fast jag vet inte vilka dom möter men ändå!Jag ska sticka om ung.20 min så jag måste snart göra mig i ordning. Men jag ska berätta om dom vinner(lovar).

imorgon:Imorgon är det måndag o jag ska inte till skolan somvanligt på morgonen förstår  ni. Jag ska till dandrydssjukhus(tandregleringen) för att göra mina tänder klara för att ta bort tandställningen!!! ÄNTLIGEN!
Jag har längtat så länge efter att få bort den, men jag ska bara göra iordning dom inte ta bort dom förrän om en vecka, men de är nära!=D JIPPI!




Alla fina kommentarer
Postat av: *^Frida^*

Det var kul att kolla på matchen!

Och du det gör inget att du inte kunde komma idag, verkligen, jag menar det.

Har du skickat bilderna? Jag har inte kollat min mail än.

Ett tips är att välja bilder so har ungefär samma färger i sig och om du nu vill ha rosa i headern är det ett stort plus om lite rosa hänger med.

2009-09-21 @ 19:55:38
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0