hehe lite mkt glass kanske....

shuhej :)  Den här dagen har varit ganska tröttsam pga att jag var  TVUNGEN att gå upp typ en timme förtidigt (kl 06.00) för att hinna med alliting på morgonen. Det sluta med att jag vaknade 06.50 o va tvungen att springa till bussen i regnet...! 
De va skit jobbigt eftersom i ena handen hade jag mitt paraply o i andra handen had e jag min "packade" väska...!
Men jag han som tur va.

Efter skolan hade linn typ skit bråtom hem o vi missade såklart bussen så vi tog upp tummen o fick skjuts av någon läskig människa som började prata engelsa med oss, så vi pratede på till han sa att han var från åkersberga...(?)
Sååå han va helt sjuk, aja när han hade släppt av oss vid ica gick linn o jag in  o köpte "liite" glass...hehe
                                 

Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0