haha ajj mina ben!

hiisan! 
 Jag har så ont i bena efter min innebandyträning idag! Det känns som man har
jätte dålig kondis när man börjar i ett annat
lag där dom e mkt bättre än en själv. Det blev jätte
sträsit efter träningen eftersom man va tvungen
att plugga, äta, duscha & blogga såklart! =)

Man kanske ser några "fåglar" på bilden(den e lite suddig)
Jag fick seriöst DAMP på dom eftersom dom körde runt huset
hur länge som hälst! Kanske lite lättretad men jag e en sån
människa=)

Just nu sitter jag o bloggar o lyssnar på magnus betner på kanal 5!
Så galet kul asså!=)
Aja jag måste nog gå o sova lite nu så see ya o godnatt!<3

Alla fina kommentarer
Postat av: Victoria

Sv. hoppas också..men jag tror nog att den är det! ;)

2009-09-15 @ 15:34:08
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0