blandat =)

hejsan allihopa!! =D
Ledsen om jag inte hunnit blogga på länge. Det har varit grymt mycket plugg o sånt så de har inte blivit av lixom..=)
Men jag ska berätta allt!(lovar=P)
Jag har lovat att blogga om hur det gick för Acers på matchen som jag & Frida var o kolla på, så här kommer allt:
Jag började med att börja att gå till ica-resarö där frida & hennes pappa skulle hämta mej med bile, o de gjorde dom såklart=P När vi kom dit hade dom börjat med att värma upp på planen som man brukar göra före match.
Efter bara 1 min blev de 1-0 till Acers o de fortsatte med att strömma in mål o matchen slutade med att Acers vann med 8-0 tror jag...hehe...
Men dom hade en till match efter den matchen där dom spelade mot AIK! Jag hade värkligen velat se den matchen men vi va tvungna att gå...=(

Skoldagarna har varit ok, gjort samma saker helatiden typ & tråkat såklart =) Förutom idag, då va de en rolig dag!!=D Vi hade håltimme på matten så vi fick ung 3 timmar ledigt så vi stack ner till stan (vaxholms-stad=P) 
o chilla lite bara=D Typ 3 timmar senare satt vi på HKK lektionen(hemkunskapen) o lagade lite pannkakor med glass & typ wokade grönsaker. De va faktiskt gott med grönsaker=) & glassen såklart!!=D

Just nu sitter jag & lyssnar på lite musik (Eagle-Eye Cherry - Save Tonight) & bloggar<333!!

här är några bilder från idag!

    
Haha lite kul vi en gunga.. Några sek efter håppade                    Är man fotomodel så är man =P
jag också på med lite galna skrik..hehe

 

Cornelias gooa bulle hos bagaren =)                                        En urr söt fågel som typ försökte äta upp
                                                                                                                 bullen =D

Alla fina kommentarer
Postat av: Linnea Kling

HAHA! fett snygga bilder :)

2009-09-23 @ 19:06:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0