yes , I`m home

Tja tja suuuper söta bloggen! & HAPPY HALLOWEEN!!<3

Äntligen har jag kommit hem!!
Guud vad skönt.Jag har ju varit på mitt landställe & firat halloween + mig.=)
Juste, nu är jag äntligen 14!! HAHA feel that bitches! =P
14 var alltid en ålder som jag har längtat till hur länge som hällst.
När man var liten så såg man upp till "tonåringar" så jäkla mycket, dom va ju så stora & läskiga.Specielt dom som va typ 14år! Haha jag vet somvanligt inte varför, men så är det.=)

Jag har inte så mycket att säga om mitt landställe förutom att det va skit mysigt!!
Alla träden va röda eller gula & så var man tvungen att elda i alla kakelungnar som fanns i huset.
Sen fick jag jätte många sjukt fina presenter också. Tack mamma,pappa & Hjalmar för en super födelsedag!!♥


Våran super fina pumpa, som jag & brorsan disikerade

hehe jag & pumpan!=P

hmmm....(????!!)


           
Fint va??=)


Haha kollade lite på Made också=P


Alla fina kommentarer
Postat av: allis

grattis =D

2009-10-31 @ 21:51:09
URL: http://aallisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du är!

2009-10-31 @ 23:27:47
URL: http://fattigamiljonarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0