Fotboll!!??




Asså det är sjukt att man inte kan gå på en fotbollsmatch utan att bli misshandlad eller nåt!!
Fotbollen har förendrats så jäkla mycket på typ 10 år. Då kunde man iallafall ta med sig ett barn på en match.
Polisen håller ju på att sätta dit gatustenarna mycket hårdare än vanligt & så sätter dom dit extra många staket så att inga av åskådarna tar över planen..!!! Seriöst, det är sjukt att man kan lägga ner miljoner på säkerhet så att ingen dör när dom kollar på matchen.
Det är ju ganska bra, men ändo!! MILJONER!!
Själv ska jag på cupfinalen mellan Aik & Göteborg, så jag får vara på min vakt.!












Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0