En lördag för Anna

Nu ska ni få veta hur en typisk Anna Lördag ser ut=)


Jag går upp ung vid 11-12.00 .

Sen äter jag lunch frukost.

Ringer en kompis.

Sen går vi ut eller så åker vi & handlar(som vi gjorde idag).

Kommer hem mellan 18-20.00 på kvällen.

Äter middag.

Går upp & bloggar om min dag.

Kollan på tv (med lite snacks=P)

Sen gör jag lite vad jag känner för.

Går & lägger mig när jag inte orkar mer.=)



Alla fina kommentarer
Postat av: ^*Frida*^

Hej Anna!

Måndagsträningarna är från 19.00 till 20.30 nu istället... vilket väcker endel problem med buss för oss. Men vi pratar mer om det imorgon.

Det är samling 15.00. Du får ju välja om du vill komma då eller en timme senare. Bussarna är rätt knepiga imorgon så jag ska kolla om vi kan få skjuss.

2009-10-10 @ 23:08:34
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: Mia

haha men oj.. fattar inte hur folk kan gå upp så sent :D

2009-10-11 @ 11:33:18
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0