Ledig imorron


Tjatja bloggen!!♥

Nu har jag precis kommit hem från Celina!♥♥
Vi hade så jäkla kul asså, hon bor ju mitt uta på bogesundslandet & det finns typ inga lampor eller nåt så allt är kolsvart!!
& jag är ju faktist lite mörkrädd så men blev ju ännu räddare när hon började berätta allt läskigt som har hänt i huset.(det är gamalt)
Sen försökte vi iallafall att gå ut utan att börja skrika.Men det gick ganska dåligt i början...=P
Sen såg vi lite på film & svullade lite godis & sånt, va inne på datan osv...
Men nu är jag hemma!!=D

Idag kom också min lilla älskling hem!!(Linn)
Saknat dig även om du var borta typ 3 dagar=P

 


Alla fina kommentarer
Postat av: MONDAYTOSUNDAY

fin bild :D

2009-11-02 @ 11:54:25
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis på födelsedagen i efterskott anna!

2009-11-02 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0