Fint va?

Något att tänka på va?

att misslyckas betyder inte att jag är misslyckad,
det betyder att jag inte har lyckats ännu.

***

att hoppas är att riskera förtvivlan.

***

lycka är inte sommar
lycka är sol när det har regnat länge.

***

se upp med dina ord
dom blir handlingar

***

En del människor är för trötta för att ge dig ett leende
Ge dom ett av dina,
eftersom ingen behöver ett leende så mycket som den som inte har något att ge.


Alla fina kommentarer
Postat av: iQraa

jaha uj då hoppas det blir bra med armen (:



om du har något du vill att jag ska skriva om på min blogg så får du gärna säga till (:

2009-11-11 @ 19:53:23
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Okej, aldrig kul att ha ont i huvudet.



Snart är det helg, ska du hitta på nå skoj då ?



Kraam.

2009-11-12 @ 09:13:23
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0