fredag

guud vad jobbig den här veckan har varit, mycket har hänt tex jag har provspelat i Acers, fått frågna om at spela i damlaget, läxor osv..




Jag fick några kuponger på H&M idag, ska nog sticka till TäbyC i helgen med Elise.
Ihelgen kommer oxå mammas sysling tror jag Ulrika o erik med sin 2 barn.
Det kommer bli en full helg låter det som.






Här e en jätte fin väska från H&M
(149:-)












     
   
    
  Ett knytskärp för 99:- (finns i ljus rosa)                                                                Ett skärp för 99:- (finns i svart)


                                
                                                              


Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0