Suprise suprise! =D

Hejsan allihopa=)
Guud vad jag är exalterad!! Imorgon händer en skiiit bra sak, jag tänker inte säga vad, det får ni se imorgon=)
Aja min dag.. hur har den varit, jo den har varit helt perfekt! Förutom att jag var tvungen att åka skritskor i bara strumpbyxor & shorts!! (Jag hade en tröja & jacka också=P )
Det var lite kallt, men men..=)
Sen har jag fått tillbaka mitt engelska prov också, det gick ganska braaa, men nästan alla fel var sjukt pinsama slarvfel. Seriöst jag skrev "I dont have anybody money!!"
SJUKT PINSAMT!! Jag är faktist ganska bra på engelska!

                                                                   


Alla fina kommentarer
Postat av: Tess

Jodå de funkar bråkar med min bloggdesign bara :d hehe gör du då ? :D

2009-10-14 @ 17:59:08
URL: http://taassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0