Snälla männisor är snälla & elaka människor är elaka.



shoo hoo!=)
Jag är nog inte den ända som har blivit försenad p.g.a. all jävla snö?? eller hur? Jag och typ 30 andra personer från min skola fick stå vid busshållplatsen i 40 min i -25!! SJUKT KALLT! Och det ska komma mer snö imorgon också... haha och jag gissade på att all snö skulle börja smälta nu=P Men seriöst, alla sa ju att det skulle bli en jätte varm vinter och att det skulle bli global uppvärmning så att allt blev varmare. Det va vad jag hörde iallafall...
men men, jag kom iallafall fram till skolan tillslut, med lite försening.


Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0