Bloglovin!

Tjaaa!
Jag har faktist precis skaffat bloglovin.=) haha alla tjatar om att jag ska följa dom där, och jag klarar inte grupptrycket längre!! =P Såååå, nu kan ju alla gå in och följa mig där så följer jag tillbaka ;)
Aja, nu sitter jag och försöker komma på en bra film som ska ses ikväll. Det får bli en vanlig filmkväll igen =P Kanske någon som har ett förslag kanske??? =)
Juste! Jag har också precis kommit på att backstreet boys är bra! inte skitbra, bara bra=P Och att Nick Carter (en av dom i gruppen) är fett söt =P ♥♥♥ Fast nu har något laggat så jag kan inte legga ut några bilder!!


Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0