yeeh konstnärer! =)


shohej! idag hade min skolan den första vita dagen.. de e någon sjuk dag på torsdagar där vi har profil o projekt hela dan, så jag va på skoltidningen(min profil) först, de va sjukt drygt vår lärare pratade om massa tidningar i 3 timmar!! jag höll på at dö så jag fundera p att byta till musik-profil istället men jag vet inte, får tänka på saken =)
Vi fick dok sluta 1 timme tidigare(10.00) men vi får inte gå på lunch förr än kl 11.00 så jag,Celina,Filippa&Caroline satte oss o snacka lite i typ 45 min tills vi gick o åt fast då fick mattanten damp o sa att vi va 8 min tidigare,fast vi hade redan lagt upp då såå to late mattant!!
Efter en ganska god lunsh(pasta med köttfärssås) satte Celina o jag o tog några grymma bilder....


                              


                              


                               

Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0