skojjjig dag!=D


queeen med bohemian rhapsody, riktigt bra asså!<3





all american rejects med gives you hell, oxå riktigt bra<3



hiii allihopa!
guud jag e helt hyperaktiv efter den här dan! även om linn inte va där(sjuk) så va de riktigt skojit.
dagen började med att jag somvanligt gick upp ung kl 05.00, kanske lite tidigt men de e bara skönt att ha gott om tid på morgonen=). Efter de va jag ändå tvungen att springa till bussen(fråga inte vaför=P), men men jag kom iallafall i tid till skolan där jag träffade alli små älsklingar<3
Sen hade vi alla tråkiga lektionerfram till lunch, de va där allt började...=D haha...
På fredagar e de så att vi har halvklass på NO:n så de andra halvan får sluta kl 12.20 vid lunch o då e de bara tjejerna kvar!!<3 vi stack ner till matsalen där vi va helt ensamma utom mattanterna som va inne i köket, men dom gils inte tycker jag =P.
Vi satte oss ner o började äta o skratta eftersom jag fick en morotsbit i halsen,hehe, men så började mattanterna att sjunga "ja må hon leva" så vi hängde på o fick då massor med jordgubbstårta som vi åt. Den va ganska god (fick ingen bild på den)
Efter en rolig lunch gick vi upp till vår sista lektion som va en till NO lektion med Jonas!(lärare) De va skit kul! Vi höl på med synvillor o sånt (de va jätte läskigt)
Men här e något som jag fick med på bild! typ köttbulle-korvar!!HAHA de va korvar som va bollar! O de va inte prinskorvar.










Alla fina kommentarer
Postat av: caroline

Tack så jätte mycket! (:



Jag har en fråga till er läsare: Vad vill ni jag ska skriva mer/mindre

om för att få en bättre blogg?

2009-09-18 @ 22:31:17
URL: http://caaarruw.blogg.se/
Postat av: Anna

jag tycker att du skriver lagom med text nu =)

om du skriver mycket mer kanske det blir tråkigt att läsa, men oroa dej inte.

2009-09-19 @ 13:24:16
URL: http://lucygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0