ragningsrepliker.se (dom e gryma,redan provat ett par!!)

Känner du lukten av rök? Det är jag som brinner för dig.

Här ta min mobil, jag ringer dig sen!

Hej, ska vi lära känna på varandra?

Jag raggar bara på snygga brudar, tror du att du är en av dem så har du helt åt helvete rätt.

Du är så söt så att mina ögon får diabetes!

Jag vill gå på bio men min mor sa att jag inte fick gå själv..

Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.

Söt hund, får man klappa matte?

Känner du lukten av rök? Det är jag som brinner för dig.

Vilken fruktansvärd tröja, ta av dig den genast!

Snygga ben.. när öppnar dom?

Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?

Jag är brandman och du är het, ska jag svalka dig med ett sprut?

Vill du se en anakonda?

Här har du 500:-, sup tills jag blir snygg!

Himlen måste vara tom ikväll, med tanke på alla stjärnor som glittrar i dina ögon.

Pax för dig!

Om du va en blomma och jag va en ko, skulle ja äta upp dej för du e så go!

Jag är inte såhär lång egentligen, jag sitter bara på min plånbok.

Hey babe! I've got a 9 inch tongue and I can breathe through my ears.

Jag har förlorat oskulden, kan jag få din?

Jag slår vad om att du inte vågar pussa mig.

My love for you is like diarrhea, I just can't hold it in.

Hej! Vad gör du på fritiden mer än förtrollar killar med din skönhet?

Hej jag har inget liv, vill du dela med dig av ditt?

jag kan inte be en ängel vaka över dig för änglar kan inte vaka över andra änglar


Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0