Ny dator??

JAg ska snart köpa en ny dator men jag kan inte bestämma mig vilken jag vill ha, så ni kanske kan hjälpa mig vilken ni tycker e bäst eller snyggast.


                                         Rosa?
10.1" Skärm med LED teknik
Intel Atom processor på 1,66 Ghz
1GB RAM minne
160 GB hårddisk
Intel UMA Grafik
Svenskt Windows XP Home
Webbkamera
WLAN 802.11n.

Finns även i svart!





















                                            blomig dator?







Trött på att behöva offra utseendet för teknikens skull på din dator? Nu kan få både stil och teknik i ett. HP har låtit världsberömda modeskaparen Vivienne Tam sätta sin prägel på denna läckra mini-PC.

• Processor: Intel Atom N270
• Minne: 1GB DDR2
• Hårddisk: 80GB 4200rpm
• Skärm: 10,1" LED
• Kommunikation: WLAN-b/g, LAN, Bluetooth
• Grafik: Intel Graphics Media Accelerator 950 upp till 128MB
• Övrigt: webbkamera









                                         eller kanske vit?






Njut av din mobila livsstil med denna lilla och lätta mini-notebook, när och var du än är. Den kompakta och eleganta mini bärbara Fujitsu M2010 imponerar med sin glansiga och robusta design. Utrustad med WLAN, Bluetooth, kort-läsare för alla gemensamma kortformat, en 1.3 Megapixel webbkamera, inbyggd microphon och högkvalitativa högtalaretalare, den här enheten är perfekt för alla typer av kommunikation.

Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0