kort dag

gud va skön dag! Jag o linn började med att komma lite försent till matten för att bussjäven körde ifrån oss så vi fick lifta med värsta glassiga bilen, men men vi kom försent..=) Efter några lektioner fick vi lunch o sen slutade vi skolan vid ung 12.20, så jäkla glassit asså! =)
Det finns inte så mkt mer att säga om skolan mer att jag hatar visa människor i den...
aja men nu ska jag snart iväg på den första innebandyträningen för sesongen, det ska bli skit kul fast typ inga kommer att komma eftersom fotbollslaget har match(dom flesta går på fotboll i mitt lag). Men jag måste
värma upp eftersom jag ska provspela i Akers på måndag!

   
                


















Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0