jippi!! äntligen!<33

guuuud vad jag har saknat er från ef!!
Igår va jag & Linn på en återträffs fest på fryshuset. De va skit kul, men de va ju bara Nelli, 2 Victorior , Rickard , Gilbert , erika som kom av typ 30 pers. Jag saknar er ju såå mkt!!
Festen va ända från 18.00-24.00 så de blev en hel del dansande =) Så efteråt hade jag typ 5 skavsår..! Men det va sååå värt de!
Vi stod typ framför senen hela tiden men tillslut kom värsta galna gruppen (6 pers) med typ 18:åringan som höll på att mossa oss när don hoppade runt, så vi fick lite damp o puttade tillbaka =).

Här är några bilder jag försökte att ta i allt oväsen =)


                                                                      en egobild före festen=)


 redo att rocka loss!=P


jippi!!





MINA ÄLSKLINGAR!!<33






Alla fina kommentarer
Postat av: Elin

Taack

2009-09-27 @ 13:50:44
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0