galet asså!

shosan allihopa!
ledsen om jag inte har bloggar på länge men skärmen på datorn har pajjat så min kusin o brorsa koppla datron till tvskärmen istellet. Aja jag har typ tagit 200 bilder i lördags, kanske för att vi gjorde helgenGALEN!!
Jag ska ladda upp dom bästa bilderna =P
Idag(söndag) åkte jag o linn till if där frida mötte oss så vi tränade lite innebandy inför imorron(provspelningen i akesr) =) DE va skit kul  fast linn ångrade sig att provspela så de blir bara frida o jag...
Men nu ska ni få massa bilder!!

                       

                       

                        
                        
                       

                       

                       

                        

                       

                        

                        

                       

                       

                        

                                                   o de va bara några!

Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0