090909 kl.09.09

idag kl 09.09 var det den sista gången i världshistorfien som det va år09 månad09 dag09!
 Haha jag o några kompisar sat o räknade ner till kl va 09.09,jag har nog en bild p de.













Jag gick upp på rekåd tid imorse, jag vaknade kl 05.00, jag va faktiskt ganska pigg men just nu håller ajg på att somna..=) Idag på "innebandyn"(det va bara jag o linn på träningen) kom några snubbar o frågade oss om vi ville börja i damlaget!! Det har typ varit mitt mål att börja där men jag o linn stack till deras träning senare o dom va inte alls så bra som man kan tro, äligt talat va kanske vårat lag lika bra som dom.

Så jag ska nog andå byta till Acers... Frida har redan bestämt sig för att byta dit så jag får väll hänga på henne. Dom hade också seriösa träningar där ALLA kom o ett bra träningschema.

Jag hatar seriöst gubbar som glor på en när man går föbi! De va en snubbe i en bil som körde förbi mig o en kompis när vi kom från idrotten, han hängde seriöst ut genom fönstret o glodde som fan!(han va skit äcklg!)
Senare den dagen va det någon minder äcklig (hehe =P) som cyklade förbi, han glodde lika mkt...
Men men Man kan se de kanska posetivt antar jag.


Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0