Shoping med Linn i Stockholm!<3

Hej allihopa!

Dagen idag har varit den seriöst bästa i mitt liv med Linn!!!<3
Vi var ju lediga idag från skolan så vi stack in till Stockholm & shoppa lite. Vi kom dit ung vid 12 tiden & började med att fixa ett ID-kort på banken. Sen stack vi till typ den bästa H&M affären i Stan som ligger vid T-centralen & köpte en svart halsduk.=)
Det finns tuvär ingen bild på den & jag hiner inte ta en nu, men  den va jätte mysig & kostade 99:-.
Sen gick vi vidare till Gallerian & gick in på lite andra affärer som gina tricot & en till H&M affär. Där hittade jag & Linn en skitsnygg nättröja.Den va inte så slampig som det låter för den va lite tjockare & mindre hål än en vanlig.
Den kostade 199:-.

Efter det gick vi till en kinaresturang på kungsgatan & åt lite.=)

 

& efter en god måltid bestämde vi oss för att gå på en bio såklart!!
Det va en film som gick vid en bra tid så vi gick på The ugly truth!! Den va så galet bra asså!! Jag & linn satt och vibrera i stolarna för viu skratta så mycket!! HAHA!!
ilmen slutade kl 18.06 så de va dags att åka hemåt.
När vi kom till "engarn" (en busshållsplats) skulle det inte komma en buss på 20 min så vi gick dom 3 km istället=)

 
               
Linn i mörkret med någon efekt=)                                                      haha ser lite feta ut bara=)



Alla fina kommentarer
Postat av: Lovisa

låter kul det där ju :D

2009-10-09 @ 06:42:36
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jadå =) allt bra idag?

2009-10-09 @ 09:36:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: MONDAYTOSUNDAY

MUMS ;D

2009-10-09 @ 10:06:42
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0