Hejsan hoppsan=)

Jag vet inte som det finns så mycket att skriva om eftersom jag är hur utråkad som hälst... Det äe jätte kallt ute &så regnar de såklart...
Jag håller på med att klura ut en ny header men datorn vill inte de jag vill så en kompis hjälper mig=) (Frida<3)
Och nu har jag typ lärn mig lite om hur ma gör på photoshop också, men det blir nybörjar bilder fortfarande, men jag får väll jobba på det=)
Haha jag lovar att jag ska bli bättre
 <3
               

     


Alla fina kommentarer
Postat av: caroline

Det är jättetråkigt väder så ska ha en myskväll med en kompis. Själv då? (:



Vad tycker du om mina rosa skor som jag köpte idag? :D

2009-10-03 @ 15:35:41
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0