Heejj söööta bloggen!!<3

Nu är det fredag igen & Höstlovet har precis börjat!!
Tro mig, jag är redo för ett skit roligt lov & fredakväll!

Idag hade somsagt vår skola en "Halloween dag" där alla skulle klä ut sig. Haha men eftersom vår skola + alla elever är så galet tråkiga så va det kanske 10 på skolan som klädde ut sig=P
Jag var faktidt en av dom som gjorde de=) (stolt)
Fast jag klädde inte ut mig till någe specielt, utan jag hade bara galet mycket eye-liner & ögonskugga på mig=)
Det va lite pinsamt att gå till bussen och åka den. Hehe alla trodde jag var sjuk eller nåt=P

 
Fast ögat blev ju lite läskigare när man photoshopade det lite=)


Alla fina kommentarer
Postat av: Linnea

vart laddade du ner din Ps?

2009-10-23 @ 17:58:47
URL: http://twiholic.blogg.se/
Postat av: mia

sv: ja men de är bättre nu :) okej va bra:)

2009-10-23 @ 19:27:21
URL: http://miaelinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0