Det snöar!!



Tjoohej bloggen!<3

Nu ska jag berätta vad som hände
morse när jag skulle möta Linn halvägs till bussen.

Jag hade presic fått damp på Linn eftersom hon aldrig kom. Så jag missade bussen, när det började snöa! Första gången i år=)
Är det inte lite tidigt att det snöar i oktober??? Jag brukar inte hålla reda på sånt.
Jag tog en bild fast det syndes ingenting så jag tog en bild från google istället.

Ska man bli glad eller ledsen att det snöar.
Vet inte riktigt, men jag va glad då iallafall=)
Men jag gillar sommaren mer än vintern. Vad tcker ni?? 

Jaja nu har jag precis gjort klart alla läxor (spanskan & Sv=P) & sitter & bloggar & svarar på alla era underbara komentarer!=)
Sen ska jag gå upp tidigt imorgonbitti för min storebrosa fyler år=)  Haha ni vill inte höra mig sjunga på morgonen, specielt inte när man är förskyld!=P

Ses kanske imorgonbitti om jag hinner blogga då=) pusshej!<3


Alla fina kommentarer
Postat av: Make Up Artist på Make Up Store

tack detsamma :D

2009-10-13 @ 21:55:32
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Vart i landet befinner du dig? tänkte vart det snöade :)

2009-10-14 @ 01:53:36
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Tess

Sjukt fin blogg du har (: allt bra ? :) Kika gärna in hos mig (:

2009-10-14 @ 12:12:35
URL: http://taassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0