bäbis...!!??

Tjohej alla läsare!=) Som ni ser har jag fått problem med vad alla mina rubriker ska heta på bloggen, jag måsta börja fundera ut några nya kanske... Jaja Nu har jag precis blivit klar med duschningen & ätandet efter innebandyträningen. Jag är sjuuuukt trött så det kommer inte bli ett långt inlägg tror jag, men men=)

Jag har en fråga, är jag den ända som inte kan låta bli att skickavidare kedjemail/sms!!??
Specielt sånna fiina & snälla mail/sms. fast jag har faktisgt blivit mycket bättre på de nu=) (hihi stolt)
Men det är ett sms som jag fick förut där det stod att alla Sveriges ungdomar ska ha svarta tröjor på sig på torsdag(22/10) för att skolan tar för mycket fritid från oss=) JAg vet inte vad det kommer göra för skillnad men det värkar kul att testa=)

Alla fina kommentarer
Postat av: Natta

sv : du måste skriva om tävlingen här i din blogg och länka till inlägget med tävlingen i min blogg ! Annars blir det inget giltigt bidrag .. ;/

2009-10-19 @ 23:23:31
URL: http://bejbiimama.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag har också problem med mina rubriker för det mesta. Därför brukar jag bara ta namnet på låten jag lyssnar på :p

2009-10-20 @ 14:57:41
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0