Aj min arm!!

Tjatja bloggan!!=)

Guud idag har hela våran skolan tagit svin vaccinet!
Alla sa att det skulle göra jätte ont, så jag satt typ och skaka när man vänta.
haha men det gjorde inte ett dugg ont=P
Fast typ en min efter började det att krampa i armjäveln & jag är vänsterhänt o dom tog sprutan i den vänstra så jag kunde inte skriva på hela dan=P

Men det va faktist jätte jobbigt när det krampade... ochdet gjorde det ett tag ocksåå =(
Så jag funderade på att skippa min innebandyträning igen, men nu har det nästan gått över, så man får väll gå ändo.=)


Hahah jag har börjat med att hitta jätte många roliga you-tube klipp =D

El Mudo - Chacarron Macarron


Alla fina kommentarer
Postat av: iQraa

Sv: jajamänsan (:

självdå?

såg du hade vaccinerat dig , hur känns det:P gjorde det ont?



2009-11-11 @ 16:24:22
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0