åååh!!

Hej allihopa=)

Nu ska jag skriva ett inlägg om innebandy. Jag har spelat det i snart 5 år & hela tiden i våra lag vaxholms IBF. Från början gick det väll bra, för då hade man inte börjat med matcher riktigt än
Men när vi gjorde de kunde det faktist gått lite bättre om man säger så. Vi förlorade nästan varje match tills vi fick en ny tränare. Han va så jäkla bra på det han gjorde, Han va ganska sträng, med på ett roligt sätt. Från och med då började vi vinna nästan varje match istället för att förlora. Det var då jag började att älska innebandy so mäst.
Jag blev en innebandynörd.=)
Men ung ett 2år senare va han tvungen att flytta. Så vi fick en ersättare.
Jag ska inte skriva hur jäkla konstig han va, men om ni tänker er en uteliggare så ser ni honom.=)
Efter ett tag fick jag nog efter som det bara va jag & en kompis som kom på träningarna. Efter några träningar till kom knapt tränaren. Det va då jag fick iden om att börja i ett annat lag!=)
Jag och en tjej från mitt f.d lag provspelade där och tyckte att det var perfekt...
Men nu när jag har gått ung 2 månader, börjar jag att längta tillbaka till mitt förra lag.
Så jag vet inte vad jag ska göra!! Ska jag börja i det nya eller ska jag gå tillbaka till mitt gamla!!??

Alla fina kommentarer
Postat av: Frida ~ love my pencil

Jag antar att det är kompisarna och stämningen vi hade i förra laget du längtar tillbaka till... eller hur? För du längtar väl inte tillbaka till Kecke menar jag...?



Jobbar på designen, har fått det nya programmet nu, så ska fixa till den ännu mer.

2009-11-06 @ 18:56:54
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: Johanna

håller med frida där. Vi kör ganska bra på träningarna nu, satsar mycket mer.

;)

kram

2009-11-07 @ 21:39:19
URL: http://iputitonpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0