tillbaka!!

hejj allihopa!
ni kanske e medvetna om att jag va på mitt sommarställe i helgen o rev lite hus =) Sen har jag oxå känat lite pengar som går till sparandet.
DSet va faktist ganska roligt när man rev det men inte lika så kul när man skulle plocka ihop allt skit(de tog ett tag)
När jag,mamma o sten(min morbror) kom tillbaka från sopstationen hade Fedrik(min kusin) o hjalmar hittat en död hund som låg begravd unde fd huset! sjukt äckligt asså!! Fast dom hade redan begravt den innan jag såg den(jag=hundlover) så de va rätt skönt.
 


                                                                           Före

                        

                                                                  Mittimellan

                       
                                                  
                                                                             Efter
 
                      












Alla fina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
ska jag komma ihåg dej?

E-postadressen: (det är bara jag som ser den)

URL/din bloggadress =D:

skriv nu komentaren:

Trackback
RSS 2.0